בדמי הרישום יינתנו בתאריכים 13-14.2 למשתתפי היום הפתוח
ראשת המגמה: מ"מ ד"ר אביטל גרשפלד ליטוין
פסיכולוגיה רפואית מהווה כיום את אחד התחומים המובילים בעולם בשדה
הפסיכולוגיה ובמפגש בין מדע הפסיכולוגיה ומדע הרפואה. העיסוק בתחום מאתגר
ותורם רבות לאוכלוסיית החולים במחלות גופניות, לבני משפחותיהם ולמערכת
הבריאות.
המגמה מקנה לסטודנטים יסודות תיאורטיים ומחקריים תוך התמקדות ביחסים
המורכבים בין מערכות פיזיולוגיות, משתנים פסיכולוגיים, חברתיים ותרבותיים
המעורבים בהתפתחות והתמודדות עם מחלות והפרעות גופניות. יסודות אלו
מאפשרים למוסמכי התכנית להמשיך ולהתפתח במסלול טיפולי ו/או מחקרי.
סטודנטים נחשפים לגישות טיפול שונות, בראייה אינטגרטיבית, ועוברים
הכשרה מעמיקה במקומות הפרקטיקום השונים הן בהתייחס לטיפול בפרט והן
בהתייחס לעבודה עם המשפחה ומערכת הבריאות.
ראשת המגמה: ד"ר אודליה אלקנה
אחראית מיקוד ילד: ד"ר יאנה אהוניסקה אסא
ראשת המגמה: ד"ר אירן דיאמנט
ראשת המגמה: ד״ר שולמית גלר
ראשת מסלול קלינית ילד: ד"ר רות זליגמן
ראשת המגמה: ד"ר דפנה דולברג
פסיכולוגיה התפתחותית מהווה כיום את אחד התחומים הנדרשים ביותר בפסיכולוגיה הציבורית והפרטית.
הלימודים מקנים כלים לאבחון, איתור ילדים בסיכון והתערבויות טיפוליות עבור הילד.ה, ההורים, המשפחה, המערכת החינוכית וכן בניית תוכניות מניעה והתווית מדיניות הנוגעת לילדים בגיל הרך.
המגמה מקנה רקע תאורטי, מחקרי וטיפולי עדכני ורחב, תוך דגש על גורמים התפתחותיים, חברתיים ותרבותיים והיכרות עם ההתפתחות התקינה כמו גם מצבי פסיכופתולוגיה.
צוות התוכנית בעל ניסיון עשיר במחקר התפתחותי ובטיפול.
במהלך הלימודים משולבים הסטודנטים בשתי התנסויות מעשיות בשדה: פרה-פרקטיקום ופרקטיקום. הסטודנטים עורכים תצפיות, אבחונים וטיפולים פרטניים, דיאדיים ומשפחתיים ומשתלבים בצוותים טיפוליים רב-מקצועיים במכונים להתפתחות הילד, שירותים פסיכולוגים חינוכיים, ומרפאות בריאות הנפש התפתחותיות.
ראש המגמה: פרופ' סמי חמדאן
בכל המגמות קיים:
תאריכי הרישום לתואר שני בפסיכולוגיה 21.1-1.5